Śreniawitów 3/55, 03-188 Warszawa

Szkolenia biznesowe

Eksperci odpowiedzialni za promocje stron w internecie, zasugerowali, żeby w tym artykule umieścić trzykrotnie zwrot: szkolenia biznesowe warszawa i kilka razy różne formy słów: biznes i szkolenie. Strony osób, które stosują się do ich zaleceń, osiągają lepsze pozycje w wyszukiwarkach. Mimo to niektórzy robią po swojemu. Ich strony gorzej się pozycjonują, a oni nie pozyskują tylu klientów ilu chcieli.

Ludzie na szkoleniu biznesowym w Warszawie

Korzystając z usług fachowców, uznaję, że wiedzą lepiej. W dziedzinie o której nie mam pojęcia, poza tym, że im wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym więcej potencjalnych klientów, zdaję się na ich doświadczenie. W biznesie jest podobnie. Dlatego warto wybrać takie szkolenia biznesowe, które pomogą w rozwoju firmy.

Szkolenie biznesowe - po co płacić dwa razy?

Chcąc by firma dobrze się rozwijała, inwestujemy w szkolenia dla pracowników. Często nie jest to jedno szkolenie biznesowe, ale cały cykl szkoleń, konsultacji, mających na celu restrukturyzacje przedsiębiorstwa. Mogą to być szkolenia sprzedażowe, szkolenie z negocjacji, szkolenie z komunikacji, szkolenie rozwijające zdolności przywódcze, lub szkolenia twarde. Może to być cały cykl konsultacji trwający kilka miesięcy. Wspólne ustalenia, okupione godzinnymi rozmowami, muszą zostać wdrożone w codzienne życie firmy. Jednak mimo wiedzy i konieczności ich wdrożenia, nie wszyscy to robią. Po zakończeniu współpracy z firmą szkoleniową – gdy jej konsultanci opuszczą siedzibę swojego klienta, zaczynają się modyfikacje i zmiana ustaleń. Nagle ktoś stwierdza, że pewne rzeczy można zrobić inaczej. Cała wiedza przekazana pracownikom podczas szkolenia biznesowego nie zostanie wdrożona. Strategia firmy pozostanie taka sama, jak i wyniki finansowe.

W biznesie pieniądze biorą się z procedur.

Możesz sobie wyobrazić, że księgowa, rozliczając Twoje podatki za każdym razem robi to inaczej? Kontrola skarbowa na pewno Cię nie ominie, a ona oprócz utraty pracy, z pewnością nie zyska Twojej rekomendacji. Prowadząc firmę warto pamiętać i trzymać się sprawdzonych sposobów. Kreatywność jest ważna przy tworzeniu nowych projektów. Również innowacyjne sposoby dotarcia do klientów dają przewagę nad konkurencją. Jednak, aby Twój biznes ciągle się rozwijał trzeba połączyć kreatywność z procedurami. To nie jest tak, że przyjdzie mądry szkoleniowiec, powie krok po kroku co należy robić i mamy gotowy przepis na sukces. Tworząc szkolenie biznesowe mamy świadomość, że efekty będą lepsze, gdy skorzystamy z doświadczenia jego uczestników, ich umiejętnościach, pomysłach i indywidualnych celach. Narzucenie im z góry co mają robić i przypisanie ich do z góry przypisanych ról sprawia, że sami ograniczamy progres naszej firmy. Mając realny wpływ na tworzenie strategii firmy w której pracują, mają większą motywacje do pracy, utożsamiają się z marką i osiągają lepsze wyniki. Przestają być tylko wykonawcami powierzonych zadań, a stają się częścią większej idei.

Jak się nie przewrócisz, to się nie nauczysz.

W każdej dziedzinie, błędy, które popełniamy sprawiają, że się uczymy, stajemy się mądrzejsi i wyciągamy wnioski. Gorzej jak tych wniosków nie wyciągamy. Największym problemem w firmach jaki obserwuję jest brak komunikacji. Owszem, ludzie ze sobą rozmawiają, ale nie potrafią się dogadać. Lubimy więcej mówić, a mniej słuchać. Nasz punkt widzenia interesuję nas bardziej, niż kolegi zza biurka. I tak raz jeden, raz drugi, przeciąga linę na swoją stronę, zamiast połączyć siły. Nikt im nie powiedział, że synergiczne działanie daje lepsze korzyści? Pewnie to słyszeli na szkoleniu – chętniej nazywanym – wyjazdem integracyjnym, gdzie dwie drużyny mają za zadanie wystrzelać się nawzajem, a potem wspólnie wypić kilka butelek wódki. Problem w tym, że takie wyjazdy integracyjne, nie mają nic wspólnego z budową zespołów. Towarzystwo sobie poje, popije, a po powrocie do biurowej codzienności zespołu jak nie było tak nie ma. Mimo to za pół roku firma planuje kolejne wyjazdowe szkolenie, łudząc się, że tym razem zyski pójdą w górę. Jednak w obecnym świecie liczą się tylko skuteczne szkolenia biznesowe Warszawa.

Szkolenie biznesowe - Klient nasz pan

Brak uważności i otwartości na drugą osobę sprawia, że nie dopasowujemy się do potrzeb klienta. Następnym razem, gdy będziesz robić zakupy, zwróć uwagę, czy sprzedawca faktycznie jest dobrym doradcą, czy może wciska Ci towar do niczego Ci niepotrzebny. Czy poza pytaniem: „W czym mogę pomóc?” – interesują go konkrety. Czy był w stanie sprawić, że chcesz z nim rozmawiać, a finalnie doprowadził do sprzedaży towaru, nie wciskając go na siłę? A może po wyjściu ze sklepu miałeś poczucie, że dokonałeś trafnego wyboru, a porady sprzedawcy były pomocne? Miałem okazję rozmawiać z wieloma sprzedawcami, którzy nie wiedzieli jak rozmawiać z klientem. Zarzucali go potokiem słów, obiecując złote góry,ignorując przy tym sygnały sprzeciwu które otrzymywali – zarówno te werbalne jak i niewerbalne. Mówili swoim językiem, zamiast dopasować się do klienta, co często kończyło się fiaskiem. Na szczęście. Gorzej jak udało im się wcisnąć niechciany towar. Niezadowolony klient do nich nie wróci i powie dziesięciu innym, żeby do tego sklepu nie chodzili. Tutaj najlepsze by były szkolenia z komunikacji. Będąc odpowiedzialnym za rozwój firmy, nie chcesz takiej reklamy. Niezależnie od zajmowanego stanowiska, inwestycja w rozwój pracownika, jest dobrą inwestycją. O ile wybierzesz odpowiednie szkolenie.

Sprawdź nasze szkolenie biznesowe

Osoby, które nie poszły na szkolenie biznesowe


Napisz do mnie: