Śreniawitów 3/55, 03-188 Warszawa

Szkolenia biznesowe

Organizujemy szkolenia biznesowe dla firm w całej Polsce, oraz szkolenia biznesowe Warszawa dla klientów indywidualnych. Nasza oferta szkoleniowa skierowana jest do pracowników, managerów, dyrektorów, przedsiębiorców i do innych, którzy chcą podnosić swoje kwalifikacje. Szkolenia mają formę warsztatów i są przygotowane tak, aby uczestnicy wynieśli z nich jak najwięcej, a zdobytą wiedzę mogli wdrożyć w codzienne biznesowe działania. Wiemy, że w biznesie liczą się wyniki, a firmy mają konkretne cele i szukają sposobu, aby je jak najlepiej zrealizować. Doszkalanie pracowników ma zapewnić rozwój, który przełoży się na oczekiwane rezultaty. I taki właśnie cel przyświeca naszym szkoleniom. Przede wszystkim stawiamy na skuteczność. Chcemy, aby po zakończeniu cyklu szkoleniowego, uczestnicy dostrzegali nowe możliwości. Wiedzieli jak skutecznie się komunikować, odczytywać ukryte wzorce wypowiedzi swoich rozmówców, świadomie wpływać na przebieg rozmów i przewodzić innym. 

Ludzie na szkoleniu biznesowym w Warszawie

 

Wszystkie szkolenia mają za zadanie podnieść efektywność uczestników w wybranym obszarze, co w konsekwencji przełoży się na wzrost firmowych zysków. Poniżej znajdą Państwo najczęściej wybierane szkolenia biznesowe, które realizujmy dla naszych zleceniodawców. Istnieje możliwość stworzenia szkolenia dopasowanego do Państwa indywidualnych potrzeb. Niezależnie czy zdecydują się Państwo na warsztaty otwarte organizowane w Warszawie czy też, zamknięte szkolenie firmowe, warto zadzwonić pod numer 793-944-977 w celu uzyskania dodatkowych informacja lub wypełnić formularz kontaktowy zamieszczony na dole strony. 

Sprzedaż to gra - szkolenia biznesowe 

Sprzedawcy przeciągający linę

Czego nauczysz się na tym szkoleniu biznesowym?

 

  • Będziesz umiał dopasować się do swojego rozmówcy w ciągu kilku sekund
  • Zaczniesz zadawać właściwe pytania
  • Będziesz przejmował inicjatywę w rozmowie
  • Nie dasz się zwieść grze klientów
  • Bez trudu znajdziesz główną motywacje do zakupu
  • Dowiesz się jak stosować Meta-Model w sprzedaży
  • Poznasz wzorce lingwistyczne, które pomogą Ci sfinalizować transakcje
  • Nauczysz się wdrażać strategie win/win

 


 
W sprzedaży chodzi o skuteczność. Wielu handlowców mówi, że zajmują się sprzedażą, ale tylko niewielu jest skutecznych. A w biznesie nie można sobie pozwolić na bycie nieskutecznym. Jest zbyt duża konkurencja, która chce przejąć naszych klientów. Co zatem zrobić, żeby sprzedawać efektywnie? Przede wszystkim słuchać, ale o tym mówią na wszystkich szkoleniach biznesowych. Podobno też warto zadawać otarte pytania, ale to też większość sprzedawców dobrze wie. A może trzeba parafrazować co drugie zdanie? Skoro większość sprzedawców przechodziło przez liczne szkolenia, gdzie pokazywano rozmaite techniki zamykania sprzedaży, uczono jak właściwie pytać, jak przedstawiać korzyści - to czemu nadal sprzedaż w firmie kuleje? Na naszych szkoleniach pokazujemy jak świadomie zarządzać rozmową. Co zrobić, żeby dopasować się do swojego rozmówcy i sprawić, żeby chciał nas słuchać. Uczymy jak rozumieć zachowania niewerbalne klienta. Kiedy warto zmienić ton głosu, mowę ciała i jak umiejętnie używać wzorców lingwistycznych dopasowanych do naszego rozmówcy. Uczymy jak rozpoznawać motywacje do zakupu i wartości, które są głównym drogowskazem przy dokonywaniu wyboru. Uczymy jak sprzedawać, żeby klient wracał, a nie rozgoryczony zakupem nigdy więcej już nie odebrał od nas telefonu. Uczymy jak sprzedawać skutecznie.
 

SKUTECZNA KOMUNIKACJA

 

Skuteczna komunikacja polega na dopasowaniu

Umiejętności jakie nabędziesz: 

  • Dopasowanie do rozmówcy
  • Umiejętne zadawania pytań w celu uzyskania kluczowych informacji
  • Rozróżniania sposobów przetwarzania myśli swoich rozmówców
  • Rozpoznawania indywidualnego sposobu motywowania się
  • Wykrywania wartości, które są baza wszystkich naszych działań
  • Czytania mowy ciała i rozumienia zmiany zachowań niewerbalnych
  • Świadome kierowanie rozmową
  • Wspieranie innych

 

 

Nie można się nie komunikować. Niezależnie czy wypowiadasz jakieś słowa w kierunku innej osoby, czy nie - i tak się komunikujesz. Możesz zrobić jakąś minę, może Ci się również wydawać, że Twoja twarz pozostaję niewzruszona - i tak się komunikujesz. Wszystko to co odbieramy za pomocą naszych zmysłów jest informacją, którą przetwarzamy przez pryzmat naszych doświadczeń, przekonań i automatyzmów. Tak samo nadajemy nasze komunikaty. A doświadczenia mamy różne, inne przekonania na temat siebie samych, innych ludzi i świata. Niektórzy dogadują się lepiej, inni gorzej. A w biznesie nie można się dogadywać gorzej. Skutkuje to gorszymi wynikami, konfliktami w zespole, brakiem zaangażowania i wypaleniem zawodowym. W biznesie relacje są podstawą. Dzięki nim buduję się kariery, firma osiąga sukces i ludziom się chcę. Na tym szkoleniu uczymy jak zrozumieć drugą osobę. Jak sprawić, żaby świadomie zarządzać rozmową. Rozpoznawać ukryte wzorce lingwistyczne, metaprogramy, wartości. Nauczyć się czytać mowę ciała, rozpoznawać systemy reprezentacji za pomocą których ludzie przetwarzają swoje myśli. Po tym szkoleniu będziesz wiedzieć jak sprawić, żeby Twój rozmówca chciał z Tobą rozmawiać, jak zadawać pytania, żeby chciał odpowiadać. To trening dla biznesu, dla ludzi, którzy pracują z innymi, czy to im się podoba, czy nie. 

 

Przemawianie

 

Mężczyzna przemawiający na szkoleniu

Co wyniesiesz z tego szkolenia biznesowego?

  • Będziesz wiedział jak budować swoje wystąpienie
  • Dowiesz się jak mówić, żeby trafić do  wszystkich słuchaczy
  • Nauczysz się świadomie korzystać z pauz, powtórzeń i metafor
  • Przestaniesz wydawać dziwne dźwięki: eeee, aaaa, yyyy
  • Zaczniesz zwracać uwagę na swoje mocne strony podczas przemówień
  • Nauczysz się bronić swojego stanowiska konkretnie argumentując
  • Dowiesz się jak budować wciągające historie z ukrytym przesłaniem
  • Będziesz umiał przemawiać na każdy temat nawet wyrwany ze snu
  • Przestaniesz się bać występować publicznie

 

Podobno lęk przed wystąpieniami publicznymi jest porównywalny z lękiem przed śmiercią. Ludzie się boją. Boją się, że staną się pośmiewiskiem, że się zbłaźnią, że zostaną wyśmiani. Jak będą wychodzić na scenę, to na pewno się potkną, zapomną języka w gębie, nikt ich nie będzie słuchał i wszyscy wyjdą z sali. Poza tym ludzie mają odstające uszy, krzywe nogi, kiepską wymowę, są głupi i nie potrafią przemawiać. A siedzący na widowni na pewno to wszystko zobaczą. Wpadamy więc na pomysł, żeby zachorować i nie wygłaszać żadnego przemówienia. A jak już musimy to odpalamy projektor i zaczynamy czytać slajdy. I tak powstaje niezawodny przepis na nudne wystąpienie. Widownia zaśnie, wyjdzie z sali, albo zacznie testować nowe aplikacje w telefonie. Bo kogo obchodzi kolejny nudziarz na scenie? To szkolenie dla tych, którzy chcą wzbudzać zainteresowanie, przyciągać uwagę, zarządzać ludźmi, mieć wpływ na ich decyzje i dostawać gromkie brawa na zakończenie. Na tym szkoleniu jest dużo prowokacji, jest też cała masa ćwiczeń. Skupiamy się na mocnych stronach, uczymy się chwalenia i analizujemy wystąpienia najlepszych mówców. Przeprowadzamy też debatę, gdzie trzeba umieć bronić swojego zdania. Uczymy się jak świadomie używać pauz, metafor, powtórzeń i jak nadawać ramę swoim wypowiedziom. To trening skonstruowany na potrzebę ludzi działających w biznesie.

Emocje w biznesie

 

 
Bizneswoman zmieniająca stan emocjonalny

To szkolenie jest dla ludzi którzy chcą:

 

  • Zarządzać swoimi emocjami
  • Zmieniać negatywne przekonania
  • Wprowadzać w życie skuteczne modele działania
  • Zarządzać swoim dialogiem wewnętrznym
  • Rozpoznawać niewerbalne sygnały u siebie i innych
  • Patrzeć z innej perspektywy na każdą sytuację
  • Zarządzać konfliktem w grupie
  • Dostrzegać strukturę każdego konfliktu

 


 
Skąd wiesz, że się boisz? Skąd wiesz, że jesteś zły? A skąd, że podekscytowany? Jest duże prawdopodobieństwo, że tak sformułowane pytanie słyszysz pierwszy raz. Zazwyczaj ludzie odpowiadają - po prostu wiem. Wtedy uparcie dopytuję - ale skąd wiesz? Myślimy o emocjach jak o czymś co po prostu się dzieje. Przeważnie nie zdajemy sobie sprawy, że konkretne emocje odczuwamy w tych samych miejscach w ciele. Niektórzy jak się boją to ściska ich w żołądku, innych w gardle, a reszta ma zupełnie inaczej. Emocje są reakcją ciała na myśli. A co by było gdyby można było je zmieniać, modyfikować i tworzyć na nowo? W biznesie ten kto nie jest w stenie zapanować nad emocjami stoi na przegranej pozycji. W negocjacjach, każda niekontrolowana emocja może przyczynić się do podpisania umowy na niekorzystnych warunkach. Manager, który nie panuje nad emocjami prędzej czy później straci w oczach swoich podwładnych. W dobrym stanie emocjonalnym ludzie osiągają lepsze wyniki, są bardziej kreatywni, przyjaźni i skuteczni. Gdyby przeanalizować spotkania biznesowe, które zakończyliśmy sukcesem i te które zakończyły się fiaskiem, prawdopodobnie miały podobną strukturę. Na tym szkoleniu uczymy również jak budować swój stan emocjonalny na wzór momentów kiedy wszystko nam wychodziło. Analizujemy strukturę sukcesów i uczymy się ją duplikować.

Napisz do mnie: