Śreniawitów 3/55, 03-188 Warszawa

Szkolenia dla firm

 
W każdej organizacji z czasem pojawiają się problemy. Nie wszystko funkcjonuję tak jakbyśmy tego chcieli, a nawet jeśli tak jest, zawsze może być lepiej. W oparciu o nasze doświadczenie stworzyliśmy szkolenia, które pomogą firmom i organizacjom rozwiązać dotychczasowe problemy i rozwinąć skrzydła.
 
Znając problemy jakie ludzie napotykają na swojej drodze, zarówno zawodowej  tworzymy szkolenia tak, aby dawały naszym klientom konkretne korzyści. Wiemy, że uczenie jest procesem, który wymaga od uczestników aktywności, dlatego wystrzegamy się jak ognia Power Pointa. Na naszych szkoleniach nie będziesz siedział znudzony odliczając minuty do jego zakończenia. Angażujemy uczestników tworząc im warunki do doświadczania, ćwiczenia i eksperymentowania. Używamy metafor, prowokacji, towarzyszymy w zmianie i dostosowujemy każde trening do zapotrzebowania uczestników. 
 

Przykładowe szkolenia

 
To co działa na ukochanego partnera, niekoniecznie zadziała na partnera biznesowego, który wymawia się od ustalonego spotkania. Zwykłe prośby i nagabywania nie wystarczą, gdy słyszymy, że nasza usługa jest za droga. Jak to zrobić, żeby zrozumieć motywy działania naszego rozmówcy. Wiesz przecież, że bez zrozumienia o co mu tak naprawdę chodzi niczego nie sprzedaż? A jeżeli nawet uda Ci się mu coś wcisnąć, to tylko jeden raz, potem nie odbierze telefonu. A co z zespołem pracowników? - Miałem na myśli ludzi, którzy powinni stanowić zespół. Na okrągło słyszę, Panie Maćku, u nas w zespole panuję synergia, albo nasz zespół jest bardzo zgrany. Naprawdę? Trudno przyjąć inną postawę będąc szefem lub managerem. Przecież to mogłoby świadczyć, że nie wiemy jak zarządzać ludźmi. A my przecież dajemy premię, dbamy o dobrą atmosferę i chcemy, żeby wskaźniki sprzedaży cały czas szybowały w górę. A kto nie chcę? Problem polega na tym, że większość managerów nie wie jak zarządzać ludźmi. Wrzuca wszystkich do jednego worka i oczekuję, że na wszystkich to zadziała. Nie zadziała. Tak samo jak sprzedawca powinien rozumieć sposób myślenia swojego kontrahenta, tak samo manager, musi wiedzieć jak komunikować się z zespołem, w którym każdy jest inny. Wysyłamy więc pracowników na gokarty, paintballa i zakrapiane imprezy, które podobno zjednoczą zespół. Podobno. Tak nie buduję się synergii. Być może jest to dobry sposób na odstresowanie, ale na pewno nie  na zjednoczenie zespołu. Prowadzimy szkolenia, na których uczymy jak dopasować się do swojego rozmówcy. Jak sprawdzić by chciał kupić bardziej niż Ty sprzedać. Jak warto zarządzać zespołem i budować synergię. Jak wpływać na emocję swoje i innych. Jak motywować siebie i innych - tak aby się chciało, a nie wbrew sobie.
 

Zwycięski zespół

 
Sukces firmy tworzą ludzie. To od nich zależy czy firmy będzie przynosić zyski, czy straty. Jednak w większości firm podstawowy problem stanowi komunikacja, a właściwie jej brak. Począwszy od managerów, którzy opiekują się zespołem, a skończywszy na pracownikach, którzy wykonują ich polecenia. Z niektórymi dogadujemy się lepiej, a reszta mówi jakby w innym języku. Trening „Zwycięski zespół” powinien być początkiem nowej drogi w każdej firmie. Nauczysz się rozumieć świat innych. Ich sposób myślenia, motywowania, poznasz automatyzmy, którymi kierują się ludzie i nauczysz się je rozpoznawać, będziesz wiedział jak zyskać przychylność drugiej osoby. Będziesz w stanie rozpoznawać wartości innych, które wyznaczają kierunek działania. Ten trening ma za zadanie zbudować synergie w grupie, o której tyle się mówi. Jednak budowanie synergii jest procesem, w którym nie wystarczy o niej opowiedzieć, wysłać pracowników na kręgle, albo na wspólne piwo. To proces gdzie uczymy ludzi przez doświadczanie, wprowadzamy ich w trudne sytuacje i uważnie obserwujemy jak sobie z nimi radzą, a na koniec treningu sami dochodzą do zaskakujących odkryć. 
 

Emocje w biznesie

 
"Znowu to samo." "Czego on ode mnie chce?" "Nigdy nie zrobię tego planu.”
Niewielu z nas umie radzić sobie z emocjami. W pracy robimy dobrą minę, a w środku buzują emocje. Czasami ta dobra mina nie wystarczy. To jak się czujemy ma wpływ na naszą efektywność. Stres może być przyczyną porażki, a w negocjacjach najważniejszy jest spokój. Dobrze wiedzieć jak pracować ze swoimi emocjami, jak wpływać na emocje innych. Na tym szkoleniu nauczysz się rozpoznawać, wywoływać i modyfikować swoje emocję, utrzymywać się w "dobrym stanie.” 
 

Motywowanie

 
Na różnych szkoleniach uczą, że jest motywacja jest wewnętrzna i zewnętrzna. To duży błąd. Nie ma czegoś takiego jak zewnętrzna motywacja. Nawet gdy grozi nam zwolnienie z pracy, czeka na nas nagroda, lub mogą wydarzyć się inne rzeczy to od nas zależy co z tym zrobimy. Lepszym pomysłem jest zaobserwowanie w jaki konkretnie sposób się motywujemy. Ku zaskoczeniu wielu z nas schemat motywacji będzie taki sam niezależnie od okoliczności. Są to tzw. automatyzmy, którymi się kierujemy w życiu. Warto poznać i zrozumieć swój sposób motywacji. Dobrze umieć rozpoznawać jak motywują się inni - a robią to w sposób nawykowy, często nie zdając sobie z tego sprawy. Będziesz wiedział jak formułować wypowiedzi, żeby zmotywować innych. Koniec z wrzucaniem wszystkich do jednego worka i zastanawianiu się czemu to nie działa. Dowiesz się wartości odgrywają tak ważną rolę w procesie motywacji. Wskazują one kierunek naszego działania. Dla jakiej ważnej rzeczy chodzisz do pracy? Po co pracujesz po godzinach? Nie chodzi tu wcale o pieniądze. One nie są wartością. Tam jest coś jeszcze. Może to być bezpieczeństwo, wolność, rodzina, rozwój i wiele innych. Odkrycie wartości swoich i innych otwiera drzwi do zrozumienia i podjęcia odpowiedniego działania. 
 

Efektywna sprzedaż

 
Jak zrobić tak, żeby to klient chciał kupić? Wciskamy swoje produkty na siłę, żeby tylko sprzedać. Trzeba przecież wyrobić plany sprzedażowe na koniec miesiąca. I tak co miesiąc. A gdyby znaleźć klucz, gdyby zrozumieć czego chce klient. Sprzedaż jest sztuką, której można się nauczyć, ale żeby to zrobić trzeba porzucić swoje dotychczasowe myślenie. Zapomnieć o tym, że gdy klient powie A, trzeba powiedzieć B. Trzeba nauczyć się słuchać i obserwować, bo to tam jest ten klucz. Każdy z nas nieświadomie przekazuję zaszyfrowane informacje o swoim sposobie myślenia. O tym co jest dla niego ważne, jak się motywuje, w jaki sposób myśli i za którym razem jest skłonny podjąć pożądaną decyzje. Nasza mowa ciała i konstrukcja zdań, które wypowiadamy zdradza wszystko. Wiedząc na co zwracać uwagę możesz zacząć mówić tak jak Twój rozmówca i zacząć w końcu skutecznie sprzedawać.
 

Osiąganie celu

 
Bez celu kręcimy się w kółko. Z drugiej strony, nieumiejętnie wyznaczone cele nic nie dają. Dobrym przykładem jest tu znienawidzony przez wiele osób model SMART. Większość korporacji stosuję właśnie ten model wyznaczając długofalowe plany swoim pracownikom. To nie jest dobry pomysł. SMART nie bada tzw. „Ekologii celu”. Czynnika, który ma największy wpływ na jego realizacje. Bez zbadania tego elementu pracownicy będą podświadomie sabotować wyznaczony cel. Jednak to nie wszystko. Aby skutecznie wyznaczyć cel, potrzebna jest praca z przekonaniami, odnalezienie roli w której czujemy się  najlepiej. Wyznaczanie celów jest zwieńczeniem pracy nad sobą. Podsumowaniem tego co do tej pory zrobiliśmy, a co jeszcze przed nami. To wymagający trening, wnoszący nowe spojrzenie na swoją dotychczasową drogę.
 

Wypalenie zawodowe

 
Znowu to samo. Dzień w dzień. Tydzień w tydzień. Przecież wiesz, że rutyna zabija, odbiera chęć do działania. Sprawia, że stajemy się nieefektywni w swoich poczynaniach. Co zrobić, gdy praca przestaje przynosić radość, gdy brakuję nowych wyzwań? Wypalenie zawodowe dopada każdego, niezależnie od zajmowanego stanowiska, a wtedy wszystko się wali. Świadomość tego co się z nami dzieje jest pierwszym krokiem, by sobie z tym radzić. Ten trening daje odpowiedzieć co zrobić, żeby uniknąć wypalenia pracowników. Dostaną narzędzia, dzięki którym będą wiedzieli jak tworzyć, modyfikować i zarządzać swoimi emocjami.
 

Napisz do mnie: