Śreniawitów 3/55, 03-188 Warszawa

Szkolenia dla firm

 

W całej Polsce organizujemy zamknięte szkolenia dla firm. W przypadku mniejszej grupy osób chcących podnosić swoje umiejętności, zapraszamy na otwarte szkolenia dla firm Warszawa. Nasze szkolenia są skierowane do przedsiębiorców, managerów, dyrektorów, członków zespołów i wszystkich innych osób działających w biznesie. Mają formę warsztatów, podczas których uczestnicy oprócz wprowadzenia merytorycznego wykonują ćwiczenia w parach lub kilkuosobowych grupach. 

 

Porównując którekolwiek z naszych szkoleń do firm konkurencyjnych można dostrzec kilka kluczowych różnic. Nie używamy Power Pointa - ponieważ uważamy, że trening prowadzące w ten sposób tracą na swojej wartości. Stawiamy na uważność, zarówno trenera jak i uczestników szkolenia. W zależności od przebiegu szkolenia jesteśmy w stanie wprowadzać zmiany w jego trakcie. Używamy prowokacji, porównań, metafor i humory, żeby przekazywana wiedza została jak najlepiej przyswojona. Każde ćwiczenie zostaje wspólnie omówione. Każde firmowe szkolenie ma na celu podniesienie świadomości jego uczestników, umiejętność radzenia sobie w kłopocie i zdobywania nowych doświadczeń, aby po jego zakończeniu nabyte umiejętności byli w stanie przełożyć na oczekiwane rezultaty. Poniżej znajdują się najchętniej wybierane szkolenia firmowe przez naszych klientów. Istnieje też możliwość stworzenia treningu szytego na miarę. Niezależnie czy wybierzecie Państwo zamknięte szkolenie czy też otwarte szkolenia dla firm w Warszawie, w celu jego zamówienia należy zadzwonić pod numer 793-944-977 lub wypełnić formularz kontaktowy na dole.

 

Sprzedaż to gra

Sprzedawcy przeciągający linę

Szkolenie dla handlowców którzy chcą: 

 

  • Skutecznie dopasować się do klienta
  • Zadawać odpowiednie pytania
  • Rozpoznawać indywidualny sposób motywacji zakupowej klienta
  • Odnajdować wartości, którymi kieruje się klient
  • Wiedzieć jak rozpoznawać sposób przetwarzania myśli
  • Budować długofalowe relacje biznesowe
  • Sprzedawać więcej

 


 

Przekonywanie innych jest sztuką. Jedni opanowali ją do perfekcji, a inni wciąż się jej uczą. Przekonywanie innych to nic innego jak sprzedaż. Przekonujemy klientów żeby wydali swoje pieniądze i kupili nasz produkt. Używamy odpowiedniego języka, żeby sprzedać im swoje usługi. Przekonujemy, żeby osiągnąć jakąś korzyść. W biznesie umiejętnie sprzedając zarabiamy. I to szkolenie jest właśnie dla tych, którzy sprzedając chcą więcej zarabiać. Tych którzy cały czas się uczą i tych, którzy myślą, że już wszystko wiedzą. Na tym szkoleniu uczymy jak dopasować się do swojego rozmówcy. Jak rozpoznać jago indywidualny model motywacji zakupowej. Jak rozpoznać jego wartości i przekonania, które mogą stanąć na drodze do finalizacji transakcji. Jak świadomie zarządzać rozmową poprzez umiejętne zadawanie pytań. Jak rozpoznać dominujący system reprezentacji służący do przetwarzania myśli. To szkolenie jest niezbędne dla firm, które chcą podnieść wskaźnik sprzedaży, wyprzedzić konkurencje i sprawić, żeby klient wracał. Bo nie sztuką jest sprzedać zamykając sobie drogę do ponownych transakcji. Sztuką jest zyskać stałego i zadowolonego klienta. 

   MOTYWOWANIE

Manager motywuje pracownika

Po co to szkolenie?

  • Żeby znać swój indywidualny sposób motywacji
  • Żeby wiedzieć jak motywują się inni pracownicy firmy
  • Żeby rozpoznawać motywację zakupową klientów
  • Żeby poznać techniki zmiany stanów emocjonalnych
  • Żeby nauczyć się przewodzić innym
  • Żeby szybko budować tzw. Rapport czyli dopasowanie
  • Żeby znaleźć klucz do świata swojego rozmówcy
  • Żeby być skutecznym

 

Pracodawca chcą żeby ludzie którym płacą byli zmotywowani. Wpadają na różne pomysły - firmowe wyjazdy integracyjne zakrapiane alkoholem, wspólne wyjścia na kręgle, szkolenia motywacyjne. Dają premię za dobrze wykonaną pracę, albo na zachętę. Grożą zwolnieniami za brak pożądanych wyników, albo tak po prostu, żeby ich nastraszyć. Jednak w większości przypadków ich pomysły nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Wspólne wyjazdy często kończą się alkoholową aferą i owszem motywują pracowników, ale do plotek. Podobnie jest z wyjściami na kręgle. Szkolenie z motywacji zazwyczaj kończą się pokazem slajdów i stwierdzeniami, że warto dążyć do celu, a poziom motywacji jego uczestników spada po kilku dniach. Premie działają na krótką metę, a tym bardziej groźby. Przecież ile można efektywnie pracować ze strachu? A ludzie motywują się na dwa sposoby. Albo do czegoś dążą, albo czegoś chcą uniknąć. I zdecydowania większość polaków motywuje się tym czego chce uniknąć, ku zaskoczeniu motywacyjnych mówców. Drugi kluczowy aspekt stanowią wartości, które determinują kierunek działania każdego z nas. No i oczywiście przekonania w zdecydowanej większości ograniczające. Na tym treningu uczymy jak rozróżniać sposób motywacji swój i współpracowników. Jak rozpoznawać motywacje do zakupu. Jak działać będąc w zgodzie z samym sobą, bo bez tego efekty będą krótkotrwałe.

 

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

 

Dlaczego warto?

 

  • Nauczysz się panować nad swoim ciałem podczas przemawiania
  • Będziesz wiedział jak modulować głos podczas wystąpień
  • Zobaczysz najlepsze przemówienia i wyciągniesz wnioski
  • Będziesz świadomie używał pętli, porównań, metafor i pauz
  • Obronisz swoje zdanie używając konkretnych argumentów
  • Wygrasz każdą debatę
  • Przestaniesz używać PowerPointa!!
  • Przestaniesz się bać występować publicznie

 

Z ludźmi dzieje się coś dziwnego, gdy mają wyjść przed grupę i przemawiać. Niektórzy co chwile chodzą do łazienki, inni układają sobie w głowie obrazy jak to na pewno za chwile się przewrócą. Jeszcze inni zapominają języka w gębie. Nic dziwnego, że się boimy. Przecież na pewno wszyscy zauważą, że mamy niewyprasowaną koszulę, jesteśmy nieprzygotowani, a ta fryzura, która zafundował nam fryzjer wzbudzi wśród widzów salwy śmiechu. Poza tym seplenimy, machamy rękami we wszystkich kierunkach, a na dodatek na pewno powiemy coś głupiego. A gdy już przychodzi ta nieszczęsna chwila i nic nas nie uchroni przed kompromitacja, chcemy ją zminimalizować. Jak będziemy czytać ze slajdów, może nie będzie tak źle. Widownia uśnie z nudów i nikt nie zapamięta naszego wystąpienia. Przecież o to chodzi, żeby nikt nie zwrócił na nas uwagi. Tak większość osób myśli o wystąpieniach publicznych. Żeby tylko jakoś przetrwać. Tylko nieliczni wiedzą jak wielka siła tkwi w dobrym wystąpieniu. Tylko nieliczni wiedzą jak umiejętne powtarzanie zwrotów tworzących tzw. pętlę przyciąga uwagę słuchaczy. I tylko nieliczni wiedzą, że pauza nie jest problemem, tylko świadomym zabiegiem. Ludzie potrafiący przemawiać są liderami. Inni do nich lgną, liczą się z ich zdaniem i chętnie dają im przewodzić. Umiejętność skutecznego budowania wystąpień jest jedną z kluczowych umiejętności skutecznego pracownika. I tego właśnie uczymy na naszych szkoleniach.

WIELKA AFERA!!! - Zarządzanie konfliktem

Szef który nie wie jak zarządzać konfliktem

Dlaczego warto wybrać to szkolenie dla firm?

 

  • Nauczysz się zarządzać konfliktem w grupie
  • Będziesz wiedział jak rozpoznać strukturę każdego konfliktu
  • Nauczysz się jak patrzeć z innej perspektywy
  • Zaczniesz czytać mowę ciała
  • Dowiesz się jak rozpoznać przekonania, metaprogramy i wartości
  • Zaczniesz nadawać korzystne ramy, niekorzystnym zachowaniom
  • Poznasz systemy reprezentacji i dopasujesz do nich swój język
  • Zjednasz sobie ludzi
  

Ten kretyn znowu czegoś ode mnie chce!! Czy on nie wie, że się nie rozdwoję? W takich warunkach nie da się pracować. A ta znowu swoje, kto ją w ogóle tutaj zatrudnił? W każdym zespole prędzej czy później pojawią się konflikty. Mniejsze, większe. Te mniejsze z czasem i tak przerodzą się w WIELKĄ AFERĘ. O ile część z konfliktów może pobudzić do działania, o tyle te trwałe i nierozwiązane prowadzą do ruiny. W biznesie nie można pozwolić sobie na długofalowe konflikty, chyba, że chcemy doprowadzić firmę na skraj przepaści. Co więc zrobić, żeby się dogadać? Może dobrym pomysłem jest uważne słuchanie? A może zrozumienie struktury konfliktu? Ludzie wchodząc w konflikt zawsze czegoś bronią. Bronią swoich przekonań, wartości. Dla jakiej ważnej sprawy doprowadziłeś do tego konfliktu? Co kryję się za słowami, które są tylko konsekwencją Twojego myślenia. To szkolenie powinien przejść każdy kto chce zarządzać sytuacją, a nie dawać się ponosić chwili. Niezależnie czy kłócisz się w pracy, czy w domu, warto, żebyś wiedział dlaczego tak się dzieje. O co walczy druga strona? Jeżeli jako pierwszy zorientujesz się po co jest ta kłótnia, będziesz wygrany. Osoby potrafiące działać w kryzysie, zażegnujący konflikty, przewodzący innym są cenieni bardziej. Więcej zarabiają, mają wyższy status i lepsze stanowiska. Oprócz tego żyje im się łatwiej. To szkolenie dla managerów, dyrektorów, dla ludzi tworzących zespół i skazanych na siebie, mimo wzajemnych uprzedzeń.


Napisz do mnie: